Vänner

Tänk om man inte hade sina underbara vänner...Vad skulle jag göra utan er..Ni finns alltid där med stöttande ord när man har det tufft eller om man bara känner att man vill ha någon att prata med..Kommer med kramar & tröstande ord..Får en att skratta & må bra.Vänner är något värdefullt,något man måste hålla i hårt..Tänk på att ni fortfarnde måste hålla ordentligt i era vänner när ni skaffar er pojkvänner..Har många vänner som har förlorat vänner på det sättet..Att kontakten bara har runnit ut i sanden,,för att killen fins där..Säger inte att man inte kan ha pojkvänn o fina vänner..Bara det att håll i båda hårt..killar är tuvär enu svårare att hålla fast,förstår mig ofta inte på dom..

Man ska ringa,men inte för ofta..Men om man ringer för sällan så kommer dom med frågor "har jag gjort nått,varför ringer du aldrig"??
Ni vill att man ska vara glad o öppen men ser ofta inte in sidan utan tittar bara på kroppen..
I stället för att bara skita i att höra av er när ni har "tröttnat" är det väll bättre att ringa o säga som det är o vara en man i stället för mus...Förtår ni inte att ni sårar mer annars??

Säger inte att alla killar är så här,fins många som är helt underbara..Men har bara för vanan att hittat fel,så nu har man tuvär blivit väldigt försiktig o har blivit väldigt kräsen..

Tänk o man kunde hitta just den killen som är som en vän men samtidigt ger en kärlek o kollar på en i ögonen o inte ner i uringningen...Vart finns han??

Älskar mina vänner,men vart finns den där killen som jag vill älska?!?


Kommentarer
Postat av: Martina

Han kommer gumman, that's a promise.. Kram M

2008-06-24 @ 12:58:21
URL: http://martans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0