Såå skönt med ledighet:P


Njuuuter i fulla drag "o jaa Martina jag vet att du kommer strypa mig nu när jag forsätter skriva att jag har det så himla bra nu,,men tänk när du lämnar mig i sticket o jag ska överleva med idioten haha"..
Duktig e man oxå med träningen nu när man e ledig,,för man kan ju sova ut o då orkar man med träning både när man vaknar o på em/kvällen:P...

Det var kul att träffa tjejorna från jobbet idag "ok med vissa undantag då,,eller ahh nu ska jag vara snäll,,men haaaaatar personer som snackar såå himla mycket skit o sen när det passar henne så ska hon gå å slicka ärsle (Marinas uttryck haha)"..Nee blir ba så trött...Säg som det e i stället människa o se inte ba vuxen ut..FÖRSÖK ATT BETE DIG SÅ OXÅ...
Jeje lägg till en smile o hare skoj:D..Mumsig mat var det,,men guuuud vad proppmätt man blev,,var ju inte lätt att böja sig ner efter kubb pinnarna sen,,man kände sig liiite större  i omkrets då..
Ohh söta Carro,,nu e hon rund,,e så nyfiken på bebisen:)!!Hoppas allt går bra för henne nu,,men urs vad jag kommer sakna henne:(
Inte nog med det,,alla som jag gillar o som man "kan jvlas med" ska sluta.. Vissa tar säkert illa upp om man skulle dra ett skämt eller jvlas lite,,"vadååå vad menar du nu,,hmm med näsan i värdet" hahaha..

MARTINA: förlåååt nu måste jag svära F A N vad jag kommer sakna dig tjejen...:,(..
Är så skönt att snacka av sig på dig (hur ska jag göra nu när du försvinner??,,jag kommer väll att sprängas av all agrisation) "urs ser det framför mig haha,,vad e det där på väggarna,,ähh nee det e bara Sabine haha,,nee skärpning"...Så kul o babbla med dig för vi har väldigt mycket gemensamt..
Kul det kommer bli nu..
Ba steeeeeeeelt::
S:sååå vad ska du göra i helgen?!?!?
L.:tittar bort o låtsas inte höra...........................................................en halv tim senare när man typ glömt vad man har frågat kommer hon fram,,,,,jaaa jo jag ska träffa farmor......
suck...
party party säger jag bara....
Du tjejen vi måste parta tillsammans,ta fikan,skrappa:P,,trääääffas meeer...<3

CARRO:Heeelt underbar människa,,har stöttat mig mycket,,hade nog inte blivit den person som jag e idag om inte du fanns där vid min sida..Love you girl<3,,Din bebis kommer bli världens underbaraste:D

LINA:Girl I like your stile..Du e så skön kan ba komma in i barngruppen o allt bara flyter på..Kände första dagen när du kom att den här tjejen gillar jag:D..Synd vi inte hann lära känna varandra mer..Men nu får vi träffas på fritiden mer:P...Gå o titta på nån dansföreställning nångång kanske:D..<3

Inte nog med det så ska TINA lämna mig i sticket i en månad...Ahhh jag kommer vara apan som klättrar på väggarna efter ett tag...
Snälla snälla snälla,,,jag ber gudarna att vi får en bra ny ansälld på våran avdelning..Ingen kommer dock kunna ersätta Martinas plats,,men är sååå glad att jag har kvar henne som vänn..

Urs blir nästan tårögd när jag tänker på det...
Kommer sakna er sååå,,glöm mig inte "snyft":,(
Puss o kram!!

               puss på er<3

Bini & Matiniii;P             Me and Carro:P

Kommentarer
Postat av: anders

stackarn..=(

hoppas att den nye blir som du vill, skojiga bilder, hoppas at ni hade de skojigt å så=)



puss å kram

2008-06-24 @ 22:49:38
Postat av: Martina

Men min sötaste Bajn, nu blev jag helt rörd, och jag skrattade mkt oxå, du fångade L:s beteende på pricken :)Hänger med farmor :) Förstår att det inte känns kul att alla slutar, men vi får hoppas på att den som kommer ny till avdelningen är bra,är det en ny L får du helt enkelt sluta :)Du får tänka positivt gums, vi kommer ju fortfarande att ses utanför jobbet!!! Men jag lovar att jag kommer sakna dig med!!! Snygga bilder hahaha Kram kram kram!! M

2008-06-25 @ 16:49:14
URL: http://martans.blogg.se/
Postat av: Karin

Bine Bine Bine

Har bestämt att du och jag drar iväg någonstans nån vecka i höst eller kanske vinter! Tar en sista minuten till Kreta, Mallorca eller var som helst. Bort från gråa och tråkiga swedenland!

2008-06-26 @ 10:27:31
URL: http://kariinfreijd.blogg.se/
Postat av: Sabine

Karin karin karin:D

Duu det låter som en toppen idée..Just nu mår jag bara skit så nu skulle verkligen passa:D

Puss på re:D <3

2008-06-27 @ 23:51:38
URL: http://busbine.blogg.se/
Postat av: carro

ÄLSKAR DIG GUMMAN.... Du fick en höggravid tjej i sina bästa år att både gråta en skvätt och garva samtidigt. Oj vad jag lider med dig.. Önskar att jag kunde ändra sammansättningen på jobbet åt dig. Synd att folk runt om kring inte kan se falskhet om de så blev bitna i ändan av det....... Men vi får väl höras och ses så mycket vi bara kan och jag kommer alltid stötta dig om det så rör en skitgrej på jobbet. Snart ska vi ju scrappa också. Bestäm med Martina så kommer jag. Puss på dig och ha en underbar födelsedag.........

2008-07-09 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0