Otursfågeln:(

Fattar inte..Varför just jag?!?!Har man inte redan så mycket skit så det räcker??
Ska man bli straffad för att man bara vill vara ung o leva livet??Bara för att jag har festat o haft kul i helgen så verkar det som om gud eller vem det är vill straffa mig o ge mig feber o så jag blir helt sängliggande hela onsdagen!!INTE NOG MED DET..Igår fick jag nått konstigt i foten som bara blev värre och värre,,sen senare på kvällen kunde jag inte gå..Hela foten var uppsvullen..Idag har man varit på akuten i 4 tim och det visade sig att jag har fått en infektion i foten genom ett himla skavsår..Så nu går man på pencelin..
Jaa jag vet många har det värre än jag..Men just nu mår jag bara allmänt skit..RÄCKER DET INTE ATT FÅ LEVA MED 3 SJUKDOMAR HELA SITT LIV?????
Måste man få en massa extra små skit saker hela tiden oxå??
Hela min uppväxt har varit ett helvete när det gäller sjukdommarna..Fins så mycket jag velat gjort o ändrat på om jag kunde gå tillbaka i tiden...
Men jag är såå otroligt glad att jag har min underbara familj och mina vänner som alltid har funnit där vid min sida o stöttat och tröstat..Hade jag inte haft dom,,vet jag inte om jag hade klarat det så här långt...
Jaa jag vet nu kommer alla ord bara ut..Men mmm har sånna här dagar ibland,,får väll skylla på att jag ska få min lingonväcka snart o tycker bara det e skit att man måste få sånt här på sin första lediga vecka....
Men men,,hoppas ni haft en bättre vecka än vad jag har haft..
ÄLSKAR MIN FAMILJ O MINA VÄNNER....<3

                                                                         

                                                                                   Det finns alltid hopp..


Kommentarer
Postat av: Martina

Puss på dig Bine!!! Martina

2008-06-30 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0