Jihoooo:D

Kanske finns lite hopp i alla fall:P..Idag har jag tränat lite att gå fram & tillbaka med foten..Jag börjar kunna gå lite på hela foten nu:P..Kanske blir lite semester i alla fall:P..

Åhhh underbara kajsa du e såå söt..Vet ni vad hon gjorde igår??
Jo hon kom över till mig med en ros,en glass & en tidning..såå söööt,,älskar dig gumman<3
Inte nog med det så hjälpte hon mig att handla och sen gjorde hon maten...Pussunge..Har alltid det så kul med dig,,får mig alltid på bättre humör..Tack gumman...

Nu ska jag kila iväg till mina kära föräldrar som också har varit så underbara mot mig nu när jag har haft det så jobbigt..Eller inte bara nu,,dom har alltid funnits där vid min sida...Älskar er över allt annat<3

Om jag fick önska mig nått så skulle jag önska mig att mina föräldrar blev helt friska o så att jag och min mamma kan flumma och gå ut o dansa tillsammans som hon älskar "men tuvär inte kan göra med tanke på ryggbesvär"..

Puss o kram!!     


Tro,hopp & kärlek<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Hallåååå, du är inte en så flitig bloggare du Bine.. Ska jag behöva läsa samma inlägg 40 ggr innan du skriver ngt nytt?? :) Saaaaaknar dig på jobbet!!!!! Puss på dig

2008-07-03 @ 17:44:22
URL: http://martans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0