Im back:P

Tittut här har ni mig igen:D..Jaaa jag vet "Martina" och alla andra,,
JAG HAR VARIT DÅLIG PÅ ATT SKRIVA I MIN BLOGG...  Men asså jag måste vara på humör för att skriva annars går det inte..Sen har man varit ledig och då har man gjort ganska mycket annat än att sitta här framför datan..Solen har ju varit framme en hel del,,me like alooot:D

Såå ja vad har hänt under dom här veckorna,,ja om man bortser från min himla fot som förstörde mycket av min ledighet så har jag haft det skita bra..Kunde börja stödja mig på foten förra måndagen..Hmm så i tisdags,,vad gjorde jag då???
Jaa det var fint väder så jag o Sanna åkte och badade "eller så kallade badade,,vi låg vid ett bad,,men vi solade bara och doppade fötterna i vattnet haha".. Men kan ju erkänna att det var ganska tufft att ta sig till Sanna nu när foten fortfarnde var svullen o man typ har lärt sig att gå på nytt haha..Sen inte nog med det,,såå för den himla bussstraiken så tog det ju en tim till Hallunda,,i stället för ca 25 min med buss..Jeje knip ihop tänderna o leee när du ser en busschaför nästa gång haha.....


Men men tillbaka till min vecka..På onsdagen träffade jag Sanna igen (vi passar på att träffas en massa nu när man e ledig med tanke på att vi inte brukar hinna träffas så mycket annars..)
Då hämtade vi hennes bröllops klänning,,sååå fin..Och sen drog det vidare till hennes syrra o hennes söta son Theo..Vi var lite barnvakter..The nannys on there way:D..

På torsdagen öhhh joo juste ,jag o Sanna var och gjorde av med en massa pengar i stan..Urs på mig,,haha..Om jag hade mer pengar hade jag nog shoppat enu mer än vad jag gjorde..Ahhh hittade en butik på drottninggatan som jag aldrig har varit inne i förut o guud blev ju bara fattig av att kolla..Sååå fina klänningar..stog där som en fån med 3 snygga klänningar i handen o var kär i alla..Men ahh dom kosta ju 500 kr var så fick bli en i alla fall..Men  dom i den butiken har inte sett mig för sista gången,,ill be back..muhaaahhahhha:D.."flum"..Jeje sen bidde det ett mörkt blått linne som jag ska ha på min 80tals fest nu på fredag:P..Nån som vill komma;)..Inte nog med det,,ett par såå niciga klackskor som var blå,svarta som jag oxå ska ha på festen..Kommer bli såå nice:D.. Ja igentilgen var det menat att vi skulle kolla mycket på klänningar,underkläder o smycken till bröllopet,,men det blev dock en massa annat shoppande oxå,,Haha släpp loss 2 tjejer som älskar att shoppa i stan med visa kort o det e iiiiinte mycket kvar på dom korten efter den dagen kan jag säga hahahaha...

I fredags jaa allt tänker jag inte avslöja här...Men på kvällen träffade jag Farelle o vi gick ut o tog en öl på snapps på medborgarplatsen,,såå mysigt när det e fint väder..Äääääälskar söder,,vill flytta dit!!!
Sen drog det vidare till Göta källare..Jaa människorna ska vi ju inte tala om men det var kul o flumma o dansa lite,,för musiken e nice:D

Lördagen var man ju gaaanska seg,,för kom hem ca 6 på morgonen o sen sov jag typ 4 tim under den natten..Men sen drog det till Älvsjö badet med Farelle o vi tänkte bada,,men det var så kallt så vi låg o sov på våra handukar i stället haha..

Igår blev jag firad av hela släkten för lilla jag blir stor imorn:D..23 hela år..Oj vart tog alla åren vägen..Jeje jag e fortfarande ett barn o det tänker jag vara så länge det går:D..Såå nu vet ni lite hur Bine bus vecka har sett ut om ni nu orkade läsa..Annars vad F * n gör ni innne på en blogg sida hahaha..

Hare gött ,,gott folk.. (haha gött gott i gott gott,,ok övertrött jag veeeeet,,men första dagen på jobbet från 2 veckors semester,,e ju inte van att gå upp tiiiidigt,, så ni ska faaaktist "fuck this shit,,ahh ok bara Kajsa & Åsa som fattar det där uttrycket tror jag ..t"ycka synd om mig)


Jaja nog med flummerier från min sida..

Klart slut...


Kommentarer
Postat av: Karin

Film för oss att se? :-P

http://youtube.com/watch?v=Obi8MjQrfVI

2008-07-11 @ 14:51:19
URL: http://kariinfreijd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0